رادیو جیبی

رادیو جیبی

رادیویی برای جیب گوشتان ( ما ادای رادیو ها را در میآوریم، هنوز کو تا رادیو شدن...)
رادیو جیبی

رادیو جیبی

رادیویی برای جیب گوشتان ( ما ادای رادیو ها را در میآوریم، هنوز کو تا رادیو شدن...)

تست گویندگی رادیو ایران


 


رادیو ایران به عنوان پرسابقه ترین شبکه رادیویی کشور، افراد مستعد و توانمند را در زمینه ی گویندگی دعوت به همکاری دعوت می کند. (فراخوان خاتمه یافته است)


 سایت رادیو ایران



نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 09:43 http://09386910319

با سلام و خسته نباشید . من خیلی علاقه به گویندگی رادیو دارم چون واقعا صدای عالی دارم واسه گویندگی .من ساکن استان گلستان هستم.و میخام تو رادیو قسمت گویندگی فعالیت داشته باشم یا قسمت کتابای صوتی فعالیت کنم ولی نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم. میشه راهنماییم کنید.ایمیل و شماره تماسمو جهت راهنمایی گذاشتم من واقعا عاشق اینکارم خیلیا بهم میگن صدای خوبی دارم

یک وبلاگ درست کن. کتاب ها رو با صدای خودت بخون و با موبایلت توی یه مکان آرام ضبط کن. این کتابهای صوتی رو روی وبلاگت منتشر کن. یه کانال تلگرام بساز نمونه کارای توی سایتتو تو اون کانال بزار و کانال رو برای همه مردم بفرست.
این خودش یه رادیویه دیگه. حتما که نباس بری تو صدا و سیما. بابا اینهمه امکانات تولید و انتشار تو اینترنت ریخته. خوب استفاده کن دیگه. یکم خلاقیت بخرج بده. تا چشم بهم بزنی همه چی همونی می شه که می خوای. شاید تا سال آینده گوینده هم واسه کارات استخدام کردی. خدار و چه دیدی. از موفقیتات منو هم بی خبر نذار.

ارزو دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 12:30

سلام خوب هستین.من هم علاقه ی زیادی به فعالیت دررایو دارم مدتی هم در نمایش رادیو خوزستان بودم.خواهش میکنم اگه به نحوی میتونین راهنمایی یاکمکی بهم بکنین ممنون میشم.دانشجوی سال اول نمایش سوره هستم.منتظرجوابتون توی میلم هستم.ممنون

سری به روابط عمومی شبکه رادیویی تهران بزنید

مهدی اصغری جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:37

با عرض سلام و ادب،،،،
بنده نه بر حصب فقط علاقه، بلکه به خاطر استعداد ی که پروردگار در زمینه صدا ،بالواقع ایمان دارم،در من نهاده است.
براین مهم برآمدم تا برای اولین بار تست صدا بدهم،آن هم برای رادیو مملکت سربلند وعزیزم «ایران»

سپاس

ای ول. آرزوی موفقیت. با استعداد.

فاطمه محمدی فر سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:35 http://http://radiojibi.blogsky.com

سلام

بنده علاقه بسیاری به گویندگی دارم و مشتاق به این امر هستم .امیدوارم روزی فرا رسد که بتوانم تست صدا دهم . شما می توانید به من کمکی کنید.

سری به روابط عمومی شبکه تهران بزنید. در میدان ارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد